środa, 16 lipca 2014

Przepraszam

Przepraszam Was wszystkich - zaszło wiele zmian, a Dżerrka nie jest już tą Dżerkką, którą wszyscy znaliśmy i lubiliśmy, uwierzcie mi na słowo. Nie interesuje Jej już cała ta historia i chyba lepiej będzie, jeśli blog przestanie istnieć.
Jeśli jednak chcielibyście przeczytać całą tą historię, to zastanowię się nad założeniem innego bloga i spisaniem tego po mojemu, czyli tak, jak było, bez koloryzowania, czy przekręcania faktów, co miało miejsce w rozdziałach Dżerr.
Piszcie w komentarzach, czy to by Was satysfakcjonowało - jesli będzie choć jedna osoba, która chciałaby, abym to kontynuowała sama, to zacznę, bo wiem, że będzie warto.
Pozdrawiam Was i jeszcze raz przepraszam.

12 komentarzy:

  1. Myślę, że wiele osób zechciałoby przeczytać. Nie oglądaj sie na Dżerkę, bo ona nie ma za grosz talentu (no chyba że dla 12-letnich dzieci...). Ty natomiast piszesz świetnie i sądzę, że powinnaś kontynuować bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam twój komentarz i napisze tak: Spadłam z krzesła i nie wstaję tak jest on śmieszny.
      Mogę zgodzić się jedynie z tym, że Blackie ma wielki talent, a historia jest ciekawa. Tyle tylko prawdy w tym komentarzu.
      Gdyby Dżerr nie miała talentu, nie miała by tylu wyświetleń i tylu wiernych fanów, no nie? :)
      Nie zrozumiałam jednego : No chyba, że dla 12-letnich dzieci... O co ci chodzi hm? Masz coś do wieku czytelników? Każdy ma inny gust i niektóre osoby mają 11, 12 lat i myślą zachowują się zupełnie dojrzalej i doroślej niż nie jedna siedemnasto lub osiemnastolatka. Moga też przeżyć o wiele więcej niż niektórzy i przez to wydojrzaleć. Tobie nic do tego ile kto ma lat, a Blackie zapytała czy chcemy bloga z tą historią, a nie prosiła o hejtowanie oraz obrażanie Dżerrki :)
      ~ Julie

      Usuń
    2. Skoro ma tyle wiernych fanów to dlaczego tylko ty jej najlepsza koleżanka jej bronisz? Wyrażam tylko swoją opinię i mam pełne prawo do pisania tego co uważam, wiem, że Blackie nie prosiła o komentarz o Dżerce, umiem czytać ;)

      Usuń
    3. Bo inni nie odwiedzają tego bloga odkąd Dżerr tu nie pisze?
      Tak masz pełne prawo wyrazić swoją opinię, ale mogłabyś na przyszły raz nie obrażać przy tym ludzi ;)
      No to ja nie rozumiem, skoro potrafisz czytać to po co piszesz? :)
      Nie wiesz jak jest z dziewczynami, ja też do końca nie wiem i się nie dowiemy, więc niektóre sprawy lepiej byłoby przemilczeć nie sądzisz? :)
      ~ Julie

      Usuń
    4. Czyli szesnastolatki znają się na literaturze, a dwunastolatki to tylko głupiutkie bajeczki umieją czytać, tak?
      Współczuję anonimowi, który napisał, że dżerki twórczość to co najwyżej dwunastolatką może się spodobać.

      Usuń
    5. zgadzam się z anonimowym ! !! ! ! :)

      Usuń
    6. Mam dwanaście lat i wypraszam sobie!
      I tak na marginesie również uważam, że styl dżerrki pozostawia wiele do życzenia, ale nie hejtuję jej jakoś tylko wyrażam uprzejmie swoją opinie w komentarzach.
      Pozdrawiam Aria

      Usuń
  2. W każdym razie dziękuję za opinię - stworzę nowego bloga, wkleję tutaj link i będę kontynuować opowiadanie :) plus dziękuję też za Wasze słowa odnośnie tego, że mam talent, mimo blokady twórczej, która mam nadzieję jest tylko chwilowa. A odnośnie Dżerrki - dziewczyna ostatnio się pogubiła i zaczęła olewać wszystkich tych, którym na niej zależy. Jest mi przykro z tego powodu, ale co zrobić? Jest podatna na wpływy, na te złe niestety też i nie mogę nic na to poradzić. Może dla nas obu będzie lepiej, jeśli teraz nasze drogi się rozejdą, wszystko jest przeznaczeniem, nic nie dzieje się bezcelowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz, Blackie! Masz talent, nie zmarnuj go :)

      Usuń
  3. Jebać Dżerkę!!!!!!!! Pisz dalej Blackie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jprld Ludzie nie potraficie komentować bez obrażanie kogokolwiek ?
    Możecie nie lubić Dżerki albo Blackie. To nienormalne !
    Ale w granicy rozsądku.
    Dziękuje za uwagę.
    W.P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej! Naprawdę masz talent, a ja zapraszam również tu :
    Lynetterosveltnaolimpie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń